tonight...

Kapelusz: Archive
Okulary: Spectacular
Naszyjnik: Glam 'R Us
Top: Decades
Blazer: Archive
Spódnica: Bonjour Bizou
Pasek: Voile
Kopertówka: Decades
Oxfordy: Basics
Zakolanówki: Bonjour Bizou
Bransoletka1: Epiphany
Bransoletka2: Epiphany
Pierścionek: Epiphany
Kapelusz wyrzucony w przestworza.
 Zdjęcie z Zygmuntem numer 3.
 Właśnie przy obróbce okazało się, że to Prada.


   To był zdecydowanie ciężki miesiąc. Wybaczcie mi moją absencję. Wreszcie wróciłam do domu, mogę siedzieć na balkonie i wchłaniać promienie słoneczne jak jaszczurki, pić kawę w kubku z Audrey, siedzieć na ogródkach, opychać się ciastkami i śmiać się głośno, wygłaszając swoje libertyńskie tezy. Witaj maju! I mam nadzieję, że spełnią się moje plany, aby wreszcie zobaczyć WSZYSTKICH mi bliskich...
   Odbiegłam od mojej starej fryzury. Wiosna zakwita w mojej głowie na powrót :) Moje ręce pachną ładnie. 

Popularne posty